Koe pidettiin islanninkoirien erikoisnäyttelyä edeltävänä iltana. Minä jouduin mukaan kokeeseen vähän vahingossa, sillä alunperin tarkoitus oli että emäni Skuti olisi osallistunut sirkushuvien nimissä. Äippä kuitenkin yritti leikkiä käärmeenlumoojaa huonoin seurauksin ja niinpä minä jouduin kehään. Olinhan minä harjoitellut tokoliikkeitä emännän kanssa, mutta näihin aikoihin olin vielä melkoinen omien polkujeni kulkija, enkä juuri perustanut minkäänlaisesta yhteistyöstä, joten emäntä oli vähän hermostunut odotellessamme suoritusvuoroamme. Eniten hän hermoili paikalla oloa, sillä minä olen kovin meneväistä sorttia ja paikalla olemiset ovat mielestäni liian pitkästyttäviä ja hyvin herkästi lähtisin etsimään säpinää. Yllätin kuitenkin hänet ja pysyin kauniisti paikoillani koko vaaditun ajan, vaikka häiriötä oli ympärillä yllin kyllin. Seuraamisten aikana minua olisi kovasti haluttanut mennä tutustumaan kehäsihteereiden telttaan ja kaikkeen siihen mukavaan mitä sieltä todennäköisesti olisi löytynyt, mutta muutoin tein kaikki vaaditut liikkeet kauniisti.

Tuloksena alo1 189p.